Ads



4 Μαΐου 2011

Είμαι καλός


Είμαι καλός, σκοτώνω τους κακούς,
των ουρανών μέλος αντεπιστέλλον,
άγαλμα θα μού φτιάξουνε στο μέλλον
κι όπου κι αν πας, για μένανε θ’ ακούς.

Για μένανε θα λένε στην τιβί,
είμαι καλός σαν πρόεδρος των Η.Π.Α.,
σαν Άραβας δικτάτορας με πίπα,
σε Τυνησία, Συρία και Λιβύη.

Είμαι καλός, απ’ όλους τους καλούς
καλύτερος, καλότατος, καλάμια,
έχει πολλά η Αλ-Κάιντα πλοκάμια
κι είναι πολλά πετρέλαια στους γιαλούς.

Κάθε κακός θα δολοφονηθεί,
απ’ τις δυνάμεις του Καλού και τότες,
παράσημα θα πάρουν οι στρατιώτες,
πτώματα θα γεμίσουν οι βυθοί.

Είμαι καλός, κακία δεν έχω εγώ,
θα στείλω και του Πάγκαλου ένα γράμμα:
«Τον άτιμο Μπιν Λάντεν, τον Οσάμα,
μαζί τον φάγαμε, τ’ ομολογώ»…

comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B