Ads



13 Σεπτεμβρίου 2009

Τηλεφωνική συνομιλία Παπανδρέου-Ασεμπίγιο


«Πριν από λίγες ημέρες πήρα τηλέφωνο τον κ. Ασεμπίγιο, τον αναμορφωτή της Βαρκελώνης. Τού είπα λοιπόν του ανθρώπου ότι, ο ελληνικός λαός είναι πολύ πιθανό να μού δώσει την εντολή να κυβερνήσω τη χώρα και παρακάλεσα αν γίνεται να αναμορφώσει τη Θεσσαλονίκη, καθώς και άλλες πόλεις της χώρας μας. Αυτός απάντησε ότι, ναι, μπορεί να το κάνει αυτό, και μάλιστα έδωσε και χρονοδιάγραμμα εργασιών».

Γιώργος Α. Παπανδρέου (από τη σημερινή συνέντευξή του στη Δ.Ε.Θ.)

Με την ευκαιρία που ο κ. Γιώργος Παπανδρέου αναφέρθηκε στην κουβέντα που είχε με τον κ. Γ. Α. Ασεμπίγιο, εμείς ανατρέξαμε στο πλούσιο αρχείο μας, και παραθέτουμε αυτούσια την εν λόγω τηλεφωνική συνομιλία:

Ασεμπίγιο: Οουμπρόοοιςςς!

Παπανδρέου: Εγώ! Εγώ είμαι κύριε Ασεμπίγιο μου! Τι μού κάνετε;

Ασεμπίγιο: Ιδώ ήμουνε, ίβοσκα το γελάδ’, στη φάρμα μ’ παρέξω απ’ τη Βαρκελών’! Τι χαμπάρια, Γιωργή μ’; Τι σ’ κάν’ η Άντα σ’;

Παπανδρέου: Καλά είναι η Άντα μου. Καλά, καλά… Ξέρετε, για τη Θεσσαλονίκη μας, πήρα να σάς ρωτήσω…

Ασεμπίγιο: Ωχ, ωχ! Τι ήπαθε η Θεσσαλονίκ’, ωρέ Γιωργή μ’; Μήνα κανας λιμός* την πλάκουσε, έτσι που τς έσφιξ’ το ζουνάρι ου άλλος; (*λιμός = πείνα φοβερή, λόγω παγώματος μισθών και συντάξεων).

Παπανδρέου: Όχι, όχι, κύριε Ασεμπίγιο μου! Δεν την πλάκωσε κανένας λοιμός*! Απλά, σκέφτηκα να την αναμορφώσουμε λίγο… (*λοιμός = αρρώστια που προκαλείται από την πράσινη ακρίδα).

Ασεμπίγιο: Ααα, ουουουου, είπα κι ιγώ!... Αυτό μόνο, δηλαδής;

Παπανδρέου: Ε, να!... Να αναμορφώσουμε πρώτα τη συμπρωτεύουσα και στη συνέχεια να κάνουμε ένα πρόχειρο ρετούς στην Αθήνα. Αλλά μέχρις εκεί! Το κράτος δεν έχει και πολλά λεφτά για ξόδεμα…

Ασεμπίγιο: Αμ, καταλαβαίνου! Πώς δεν καταλαβαίνου; Η πράσιν’ ακρίδ’* χάνει ποτές; Δε χάνει!... (*πράσινη ακρίδα = στην ισπανική αργκό σημαίνει «έμπορος»).

Παπανδρέου: Έχετε δίκιο, χα, χα! Κι εμείς το λέμε εδώ στην Ελλάδα: «Ο έμπορος δε χάνει ποτέ»! Τώρα, για να επανέλθουμε στο θέμα μας, κύριε Ασεμπίγιο μου… Πόσο πηγαίνει το μαλλί*; (*μαλλί = νια-νια).

Ασεμπίγιο: Ίνα και ίνα κάνουν δύγιο. Δύγιο και δύγιο κάνουν τε-σερά, σεράαα! Whatever will be, will beeee… Βάλ’ και το πουρμπουάααρ μου με τόκ’ και μετά θα σού ’ρθει φτηνά, ωρέ! Πολύ φτηνά! Βγες εσύ πρώτα κι ιγώ ίμ’ ιδώ!... Α, για στέκα, στέκα! Χτυπάει το κινητό μ’! Ο ξάδερφός μ’ ο Καλατράβας είν’! Στέκα να το σηκώσ’»!

Παπανδρέου: Σας αφήνω τότε, κύριε Ασεμπίγιο μου… Ευχαριστώ θερμά για τη μελέτη και οσονούπω θα σάς το αναθέσουμε το έργο.

Ασεμπίγιο: Αμήν! Να λιγδώσ’ λίγο και το άντερ’ όμας! (Και έκλεισε το τηλέφωνο).

Πολ Σάτιρος
comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B