Ads



9 Ιουνίου 2014

ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ


Γράφει ο Παναγιώτης Τουμάσης

Εξύπνησα και βρέθηκα ξανά στο πουθενά,
στα τείχη που με κλείσανε και γύρω μου βουνά!

Πετούσα μες στον ύπνο μου, ψηλά στον ουρανό,
δεν έμενε στην σκέψη μου τίποτα να πονώ!

Μπροστά μου πρωταντίκρισα χαρτιά πολύ κουφά,
το ρεύμα μου τ’ απλήρωτο που τ’ άνοιξα κρυφά!

Και το νερό που το χρωστώ και κρύβω έναν λοστό,
για πότε θα το κόψουνε και θα τον χρειαστώ!

Δουλειά δεν έχω, αγάπη μου, στον καναπέ μου απά
ξαπλώνω, βάζω ράδιο για ειδήσεις και λοιπά!

Έχω καφέ στην κούπα μου, τις φρυγανιές μισώ,
που κάνουνε στο στόμα μου κρουτς-κρουτς όταν μασώ!

Και μακαρόνια αργότερα θα βράσω για να φά’,
να τα ρουφώ όπως και το Κρά- το Κράτος με ρουφά!

Get our toolbar!
comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B