Ads



4 Νοεμβρίου 2014

ΑΠΟΨΕ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΜΑΧΕΤΑΙ


Γράφει ο Λάκης Γκολάκης

Απόψε ο Θρύλος μάχεται στην πόλη του Τορίνο
κι έχω μια φιλενάδα εκεί, στη Via Carlo Alberto!
Η φιλενάδα μου, συζεί με κάποιον απ’ τον Ρήνο,
αλλά μιλάμε στο Facebook, κυρίως για Μπάμπη Τσέρτο!

Λατρεύει τα τραγούδια του, του Μπάμπη, του Μπαμπίνο,
κι όποτε βγάλει νέο CD, «φέρτο», μού γράφει, «φέρτο»!
Τότε, στην Alitalia, εγώ εισιτήριο κλείνω,
στο Caffè Platti να τη δω· μακριά της, νιώθω muerto!

Μα, μη σάς τα πολυλογώ και μοιάζω σαν εκείνο,
τον σταρ τερματοφύλακα που τόνε λεν Ρομπέρτο!
Η φίλη μου, μού το ’ταξε: «Τον βλάχο τον αφήνω,
αν κι άλλο βάλει ο Θρύλος γκολ εις την Γιουβέντους, φέτο»!

Όθεν, λοιπόν, στην Παναγιά τάζω κερί, στην Τήνο,
«αχ, Παναγιά μου Δέσποινα, το γηπεδάκι γέρτο,
να ’ναι γι’ αυτούς ανηφοριά και μέθυσέ τους με οίνο,
στου Καραγκιόζη να βαρούν το γάμο»! Ζήτω η Ε.Ρ.Τ., ω!

[Όπως παρατηρείτε κι εσείς, φίλες και φίλοι, δεν παραλείπουμε στο τέλος κάθε ποιήματός μας να κάνουμε και λίγη, εχμ, πολιτική… Σήμερα φωνάζουμε υπέρ της Ε.Ρ.Τ. και κατά του Σίμου Κεδίκογλου που την έκλεισε. Ξεχνιούνται αυτά;].

Get our toolbar!
comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B