Ads



13 Νοεμβρίου 2015

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ


Γράφει ο Παναγιώτης Θ. Τουμάσης

Ο Αλέξης Τσίπρας λίγο πριν μπει στο πρωθυπουργικό τζετ για να πάει στη σύνοδο κορυφής στην Μάλτα, ρωτάει τη σύζυγό του Μπέτυ, η οποία έχει έρθει στο αεροδρόμιο για να τον ξεπροβοδίσει:

– Αγάπη μου, τώρα που πηγαίνω στην Μάλτα και το πρωθυπουργικό τζετ είναι τόσο σαράβαλο ώστε υπάρχει η πιθανότητα να πέσει και μην σε δω ποτέ ξανά, θα ήθελα να ξέρω αν με έχεις απατήσει.
– Συγχώρα με, Αλέξη μου, τρεις φορές σε έχω απατήσει.
– Θέλω να μου πεις, πότε.
– Εντάξει, Αλέξη μου. Θυμάσαι όταν σε έβαλε αρχηγό στον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ο Αλέκος Αλαβάνος; Εγώ έβαλα το χεράκι μου για να βοηθήσω…

Μένει άναυδος ο Αλέξης αλλά τι να κάνει τώρα; Καλό παιδί ο Αλέκος, χαλάλι του! Άλλωστε, ήδη στο πρωθυπουργικό τζετ επιβιβάζεται ο κυβερνήτης, ο οποίος, ειρήσθω εν παρόδω, μοιάζει κυριολεκτικά με την ενσάρκωση του Χάρου, καθώς έχει σπάσει το δεξί του πόδι και περπατάει με πατερίτσες. Παίρνει βαθιά ανάσα ο Αλέξης και ξαναρωτάει την Μπέτυ:

– Ποια ήταν η δεύτερη φορά;
– Θυμάσαι, Αλέξη μου, που με είχες πάρει μαζί σου σε εκείνη τη συνάντηση στη Μόσχα με τον Βλαντίμιρ Πούτιν; Εγώ έβαλα το χεράκι μου και έπεισα τον Ρώσο πρόεδρο να υπογράψετε τη συνθήκη για τον αγωγό…

Μένει αποσβολωμένος ο Αλέξης! Αλλά τι να κάνει; Καλό παιδί κι ο Πούτιν, ας πάει στην ευχή…

– Πες μου, ποια ήταν η τρίτη φορά;
– Θυμάσαι, Αλέξη μου, όταν έκανες το Δημοψήφισμα για το «ΝΑΙ» ή το «ΟΧΙ» και χρειαζόσουν κάπου δυόμισι εκατομμύρια «ΟΧΙ»;

comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B