Ads



15 Νοεμβρίου 2009

Γεννιέται ένας έρωτας μεγάλος

VimaandAnthimos animated


Εδώ γεννιέται ένας έρωτας μεγάλος! Έτσι δεν λέει το συμπαθές άσμα της Άντζελας; Συνέβη προ ολίγου εν Θεσσαλονίκη, κυρίες και κύριοι, όταν ο από άμβωνος ομιλών Άνθιμος, το μπουμπούνησε: "Γράφει ο δημοσιογράφος του Βήματος ότι εγώ είμαι εθνικιστής! Εγώ αγαπώ την Ελλάδα, αλλά δεν είμαι εθνικιστής με την κακή έννοια, την οποία μού προσάπτουν"...

Πρόσθεσε επίσης, ότι αγαπά το Βήμα ως εφημερίδα και την τιμά. Τον εν λόγω δημοσιογράφο όμως, τον καταδικάζει. Ακούς εκεί, τώρα, τι πάει και γράφει ο άνθρωπος! Φτου, κύριέ μου, φτου εν τω στόμαχί μου - εεε, στόματί μου θέλαμε να πούμε.

Εν κατακλείδι, δεν θα κρίνουμε εμείς τα λεγόμενα ένθεν, ούτε τα γραφόμενα κείθεν. Δεν μας νοιάζει εμάς, μήτε τη μέρα μας θα χαλάσουμε, μήτε θα παραλείψουμε να αγοράσουμε την Real News μας! Χε, χε! Ωστόσο, θα ρωτήσουμε με το γνωστό αθώο μας ύφος: Είναι εθνικιστής ο Άνθιμος;

Μπααααα... Σωπάτε, καλέ!...

Πολ Σάτιρος

Υ.Γ.: Βήμα vs. Real News, σημειώσατε διπλό!... Ή μάλλον, επειδή έγιναν έτσι τα πράγματα σήμερα, σκέφτομαι να αγοράσω και τις δύο εφημερίδες! Γεια. Πάω περίφτεροοο!... Π.Σ. (Πολ Σάτιρος κι όχι Πυροσβεστικό Σώμα, ε;).

comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B