Ads



2 Δεκεμβρίου 2009

Ο Μάκης με τη Ριχάννα σε καταιγίδα

makis-cayenne-thunderstorm


Πηγαίνοντας στο στούντιο,
ο Μάκης τη Ριχάννα,
σε καταιγίδα πέσανε
κι αργήσαν για τα πλάνα!

Η Κιμ υποψιάστηκε,
πως κάναν άλλα κόλπα
κι όταν τους είδε φώναξε:
"Στρατόπεδο! Στα όπλα"!

Ο Μάκης έπεσε μπροστά
στα πόδια της, με δάκρυα:
"Σε καταιγίδα πέσαμε,
παρκάραμε σε μια άκρια"...

"Έτσι το λέμε, Μάκη μου,
του τάρανδου το κέρας";
"Αγάπη μου, αν σε απάτησα,
φως να μη δω της μέρας"!

"Θέλω αποδείξεις, μάγκα μου,
για να με κατευνάσεις"!
"Υπάρχει, χμ, μία φωτό,
που τράβηξε ο Τουμάσης"!

Έτρεξε στο τηλέφωνο,
η Κιμ να πάρει εμένα:
"Αγάπη μου, Τουμάση μου,
τον τράβηξες, ωιμένα";

Τον τράβηξα, τον τράβηξα
και δεν σε κερατώνει.
Να μπεις στο blog μου να τον δεις,
πώς την Cayenne γκαζώνει!...

Πολιτική Σάτιρα!
comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B