Ads



9 Μαΐου 2012

Άνοιγμα του Σαμαρά προς τις δυνάμεις της Δεξιάς


Ο Σαμαράς το σκέφτηκε, με το σοφό μυαλό του:
«Θα τους μαζέψω δίπλα μου, να μείνουν μέχρις ότου
με κάνουνε πρωθυπουργό κι απέ τους στέλνω πάλι,
στη μάνα τους, στον μπάρμπα τους, στης λήθης την αιθάλη»!

Πρώτη, λοιπόν, προσκάλεσε την Ντόρα Μπακογιάννη:
«Δώσ’ μου το χέρι Ντόρα μου, να πιάσουμε ταβάνι,
που κόλλησα στο πάτωμα και βουρ για την υπόγα,
εγώ ποτέ δεν σ’ έβρισα… Ποτέ δεν σ’ είπα …“αλόγα”»!

Κατόπιν, τηλεφώνησε στον Πάνο τον Καμμένο:
«Πάνο μου, γύρνα στη φωλιά! Να ’ρθείς σε περιμένω
σε μιαν ωρίτσα στη Συγγρού, να κάνουμε και πιάτσα,
είναι βαριά η πολιτική και θέλει αντρούς με μπράτσα»!

Πήρε μολύβι κι έγραψε σε φύλλο από δεφτέρι:
«Προς τον ελλογιμότατο κύριο Καρατζαφέρη,
Γιώργο, έλα με τη Βάνα σου που ’ν’ σέξι στη μασχάλη,
τον Κύρτσο και την νόμιμη γυναίκα του Πασχάλη»!

Στο τέλος έστειλε ένα tweet προς Βόζεμπεργκ Ελίζα:
«Τους διαγραμμένους μάζεψε και βάλ’ τους σε κορνίζα
και την κορνίζα στείλε μου να την κρεμάσω εικόνα,
παπάδες να τη λειτουργούν, άνοιξη και χειμώνα»!

Ο Σαμαράς σαν τέλειωσε με τούτες τις προσκλήσεις,
κατάκοπος εξάπλωσε ν’ ακούσει τις ειδήσεις:
«Ο κύριος Τσίπρας δήλωσε σήμερα στον σταθμό μας,
ότι δεν συνεργάζεται με τύπους της …κονόμας»!...

comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B