Ads



13 Ιουνίου 2012

Η πιτσαρία του Αντώνη Σαμαρά


Όπως ο Αντώνης Σαμαράς δήλωσε πριν από λίγες μέρες στην εκπομπή του Enikos.gr, στην Αμερική είχε «μια πιτσαρία που έσκιζε»!

Εμείς ερευνήσαμε το θέμα και βρήκαμε τα εξής:

Η πιτσαρία του Σαμαρά βρισκόταν στο κέντρο του Μανχάταν και άκουγε στο ελληνικότατο όνομα: «Η ΠΙΤΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ». Το πελατολόγιό της ήταν αποκλειστικά ελληνικό.

Ο Αντώνης Σαμαράς εκτελούσε χρέη Pizza Boy, δηλαδή κουβαλούσε τις παραγγελίες στα σπίτια. (Δείτε την άνω φωτό).

Επίσης, ο Αντώνης Σαμαράς – όταν δεν κουβαλούσε πίτσες – απαντούσε στα τηλέφωνα της εταιρίας για να λαμβάνει παραγγελίες. Έχει καταγραφεί και σωθεί ο παρακάτω διάλογος:

- Ναι; Pizza Boy;
- Yes? What can I do for you, sir?
- Μίλα ελληνικά, ρε. Έλληνας είμαι. Της διασποράς κι εγώ.
- Ω, τι ωραία!... Στο μέλλον θα είστε ψηφοφόρος μου!
- Ε;
- Τίποτα, τίποτα… Πείτε μου, σε τι οφείλω την τιμή;
- Θέλω μια πίτσα…
- Πώς τη θέλετε;
- Ξερή και καμένη γύρω-γύρω. Στο κέντρο άψητη και κρύα. Πεπερόνι ελάχιστο και σκληρό σαν σόλα. Τυρί ληγμένο και να πικρίζει στο στόμα…
- Ω, κύριέ μου. Αυτό είναι πολύ δύσκολο να το πετύχω…
- Τι λες, ρε Σαμαρά; Χτες σού ήταν εύκολο! Σήμερα σού είναι δύσκολο;

Ο Αντώνης Σαμαράς εργάστηκε σ’ αυτήν την πιτσαρία για δυο-τρεις μήνες μόνο. Στη συνέχεια μετακόμισε στην Ελλάδα και την πιτσαρία την ανέλαβε ένας Ιταλός ονόματι Μάριο Μόντι. Σήμερα, ο άγνωστος τότε Μόντι είναι πρωθυπουργός της Ιταλίας.

Γούρικια η πιτσαρία, ε;

comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B