Ads



30 Δεκεμβρίου 2012

Τόνια Σωτηροπούλου - Το κορίτσι του Bond ή ένας άντρας σε γυναικείο σώμα;


Για την κριτική που δέχθηκε σχετικά με την ολιγόλεπτη συμμετοχή της στο «Skyfall» μίλησε – μεταξύ άλλων – σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Life» η Τόνια Σωτηροπούλου.

«Δεν είναι λίγα δευτερόλεπτα [η συμμετοχή μου]. Είναι ένα λεπτό. Από εκεί και πέρα έχω να πω ότι δεν έχει υπάρξει άλλη Ελληνίδα που να έπαιξε σε Bond και πως ακόμη και η Berenice, που κρατά πρωταγωνιστικό ρόλο, εμφανίζεται για περίπου πέντε λεπτά», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Επίσης για το ενδεχόμενο του γάμου, είπε τα εξής:

«Δεν θεωρώ ότι ο γάμος αλλάζει κάτι στη ζωή ενός ανθρώπου. Οτιδήποτε γίνεται για το “φαίνεσθαι” ανήκει στην κατηγορία των πραγμάτων που θα ήθελα να αποφύγω. Δεν με έλκουν τα άπειρα λεφτά, ούτε με έχω στο μυαλό μου στα 40 ως μια καλοπαντρεμένη κυρία… Ποτέ δεν υπήρξα με κάποιον με πολλά λεφτά, γιατί αυτά με κάνουν να νιώθω άβολα. Μέσα μου αισθάνομαι κατά κάποιον τρόπο ένας άντρας παγιδευμένος σε γυναικείο σώμα!».

Πηγή: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ online

Get our toolbar!
comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B