Ads



7 Ιουνίου 2014

Η ΦΩΝΗ (Δοκίμιο εκλεπτυσμένης σάτιρας)

Γράφει ο Παναγιώτης Τουμάσης

Χαίρετε!...

Είμαι η Φωνή. Η Φωνή του βοώντος εν τη ερήμω… Η Φωνή του λαού… Η Φωνή της συνείδησής σας… Υπερίπταμαι πάνω από τα κεφάλια σας. Περιφέρομαι στα δωμάτια της δικής σας εισέτι εστίας. Κατοικοεδρεύω στον καναπέ σας όπου μακάριοι ξαπλώνετε, άνεργοι ή ενεργοί επαγγελματίες, υποαπασχολούμενοι ή αποτυχημένοι, στα πρόθυρα της νευρικής κατάρρευσης, καταληστευμένοι και εξοντωμένοι από τις κυβερνήσεις που εσείς/εμείς ψηφίσατε/ψηφίσαμε.

Είμαι η Φωνή. Η Φωνή Μου/Σου/Του, όλων μας… Απεκδύθηκα του σώματός μου, του πεινώντος, του διψώντος, του μη έχοντος. Πλούτος διαθέτω, και βιος! Το ίδιο πλούτος και βιος κάθε καταδυναστευμένου Έθνους, που το σύρει μαζί του σε Κρήτες, Μέσες Ανατολές, οιοδήποτε σημείο του μηδαμινού πλανήτη μας, όπου θα στήσει την προσωρινή του Κυβέρνηση, την ελεύθερή του Κυβέρνηση κι όχι την ντόπια, την εγκατεστημένη στην πρωτεύουσα, τη δοσιλογική, την προδότρα.

Η Φωνή μου δεν θα σιγήσει ποτέ από σήμερα και ωσότου να εγκαταλείψω πλήρης ημερών, εν νηφαλιότητι και άκρα υγεία τον μάταιο και θλιβερό παρόντα κόσμο, κάτι που γνωρίζω θα συμβεί εξόχως σύντομα, τηρουμένων των αναλογιών της Αιωνιότητας. Οπλιστείτε λοιπόν με υπομονή, στωικότητα, και καρτερία υποδειγματική, προκειμένου να καταστώ επάξιος συνοδός των ονείρων, των σκέψεων και προσδοκιών σας και οι υλικές απολαβές μου να καταστούν η δική σας ηθική ανταμοιβή.

Εν κατακλείδι:

Η Φωνή μου είναι Μία, Αδιαίρετη και Ομοούσια πλην Τιμία, η οποία να ξεσκεπάσει αποσκοπεί, πάντα κρατούντα και τα δόλια απεργαζόμενον, πάντα καθήμενον επί της εξουσίας ωσάν να ήταν αυτή καλάμι, πάντα και παντού. Πλέον, οι Σαμαράς-Βενιζέλος έχουν κάθε λόγο να εξανίστανται, ο Τσίπρας να αεροβατεί, ο Κουτσούμπας υπό τον μόδιον, ο Κουβέλης να μην υπάρχει και το «Τρίτο Κόμμα», ήτοι η Χρυσή Αυγή, να ξύνει το κεφάλι του Παναγιώταρου με αμηχανία. Είμαι η Φωνή…

Δική σας αν με θέλετε,

Η Φωνή

Get our toolbar!
comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B