Ads



22 Νοεμβρίου 2015

ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ – Κάθε Κυριακή και μια νέα αυτοτελής ιστορία


Γράφει ο Παναγιώτης Θ. Τουμάσης

ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 4: Ο Τσίπρας, η Ευγενία και η Μπέτυ απούσα…

Κανένας δεν το γνώριζε από πριν, ξημερώματα τούτης της αποφράδας Κυριακής, ότι οι Εκλογές θα αναβάλλονταν! Και για ποιες Εκλογές μιλάμε, λέτε; Μα, για τις εσωτερικές Εκλογές της Νέας Δημοκρατίας, οι οποίες θα αναδείξουν – άμποτε συμβεί και διεξαχθούνε – τον νέο δοξασμένο αρχηγό του κόμματος…

Δεν το γνώριζε η Μπέτυ· δεν το γνώριζε ο Τσίπρας· δεν το γνώριζε ούτε κι η Ευγενία, η σύζυγος του Άδωνι και αχώριστη φίλη με την Μπέτυ! Τις πολύ μικρές ώρες, λοιπόν, της νύχτας, η Μπέτυ έλαβε μια συνθηματική κλήση στο κινητό της και συνθηματικές κλήσεις μόνο η Ευγενία συνηθίζει να κάνει στην Μπέτυ, για να μην καταλάβει ο Τσίπρας τη φιλία τους και γίνει κυριολεκτικά «ταύρος σε υαλοπωλείο»! «Τι έπαθες, αδερφούλα»; Ρώτησε ψιθυριστά η Μπέτυ, κουκουλωμένη στο κρεβάτι, γιατί – πώς να το κάνουμε; – Νοέμβρης μήνας είναι, ψύχρα κάνει…

«Για τον Άδωνι πρόκειται, αδερφούλα», είπε ανήσυχη η Ευγενία, κι αυτή μιλώντας ψιθυριστά…
«Για τον Άδωνι, τι; Μήπως δεν σε καλο-μπιπ-μπιπ, απόψε»;
«Α, όχι, όχι!... Αυτό πάει πια, ξέχασέ το! Μέχρι να τελειώσουν οι Εκλογές της Νέας Δημοκρατίας, είμαι χαμένη στο διάστημα»…
«Αμ, εγώ, Ευγενία μου; Εγώ, μέχρι να τελειώσει το Μνημόνιο, η καψερή»!...
«Σε νιώθω»…
«Δε βαριέσαι. Είναι ευτυχώς μεγάλο το Μέγαρο Μαξίμου και κάνω τα σουλάτσα μου!... Για προχώρα, όμως· γιατί με πήρες; Τι συμβαίνει με τον προκομμένο σου»;
«Είναι άρρωστος»!...
«Αυτό το ξέρω»…
«Είναι τρελαμένος με την υποψηφιότητά του και θέλει να βγει πρώτος, πάση θυσία»!...
«Πάση θυσία, ε; Δηλαδή μπορεί και να σκοτώσει άνθρωπο για να πετύχει τον σκοπό του»;
«Θέλει να ζωστεί με εκρηκτικά και να κάνει την επίσκεψη στον Μεϊμαράκη»!...
«Στον Μεϊμαράκη; Αμάν, αμάν!... Και πώς λες να τον αποτρέψουμε, αδερφούλα»;
«Τρέξε το πρωί να τον ψηφίσεις, μωρέ Μπέτυ μου! Χάρη θα στο χρωστάω»…
«Να τρέξω, Ευγενία μου… Να τρέξω και με τα δυο μου τα σκέλια, εεε χέρια ήθελα να πω, αλλά πού θα αφήσω τον δικό μου τον αχαΐρευτο; Έτσι και πάρει χαμπάρι ότι απουσιάζω, και πόσω μάλλον για να ψηφίσω στις εσωκομματικές Εκλογές του αντίπαλου δέους, την έχω βαμμένη»!...

Σιγή πλάκωσε το σύρμα της τηλεφωνικής γραμμής. Το πρόβλημα φαινόταν και στις δυο αξεπέραστο! Φαντάσου, να θέλει η γυναίκα του πρωθυπουργού να ψηφίσει τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και ο πρωθυπουργός να πρέπει να τής δώσει την συγκατάθεσή του για να μην αποτρελαθεί ο Άδωνις και πάει να σκοτώσει τον Μεϊμαράκη!... Σενάριο για ταινία του Τζέιμς Μποντ είναι τούτο!... Τελικά, τη σιγή την έσπασε η Ευγενία:

«Το βρήκα, αδερφούλα! Το βρήκα!... Θα θυσιαστώ, για να μπορέσεις εσύ να φύγεις και να πας να ψηφίσεις»…
«Θα θυσιαστείς; Πώς εννοείς, θα θυσιαστείς»;
«Θα έρθω η ίδια να μείνω στο κρεβάτι με τον άντρα σου! Θα σκεπαστώ ολόκληρη μέσα στις κουβέρτες και θα παριστάνω ότι είμαι εσύ! Μη φοβάσαι, το έχω ξανακάνει με έναν άλλον στο παρελθόν! Δε θα καταλάβει το παραμικρό»…
«Μπα; Ώστε, το έχεις ξανακάνει, ε; Και πέτυχε»;
«Ψιλοπέτυχε… Με μπιπ-μπιπ, βέβαια, ο άλλος, αλλά κατά τ’ άλλα, πέτυχε»…
«Χμ», έκανε δείχνοντας να το σκέφτεται η Μπέτυ… «Αν μού υποσχεθείς ότι δε θα σε μπιπ-μπιπ και ο δικός μου, τότε μετά χαράς να έρθεις να με αντικαταστήσεις στο συζυγικό μου κρεβάτι»….
«Τώρα, με το Μνημόνιο πάνω τούρλα, αποκλείεται να έχουμε ατύχημα… Έρχομαι, φιλενάδα! Όλα θα πάνε κατ’ ευχήν»…

Όπερ και εγένετο: Η Ευγενία ήρθε, η Μπέτυ έφυγε…

«Μμμ», γουργούρισε ο Τσίπρας αγουροξυπνημένος… «Καλημέρα Μπέτυ, γυναικούλα μου… Ξύπνησες»;
«Χρρ, βζζζ», η Ευγενία…
«Α, κοιμάσαι ακόμα; Δε θα το πιστέψεις, αγάπη μου, σήμερα έχω πολύ ανεβασμένη την ερωτική μου διάθεση! Σκίζω τα βουνά, γκρεμίζω τα ντουβάρια»!...
«Χρρ, βζζζ», συνέχισε, με λίγο πιο σπασμένο ροχαλητό, η Ευγενία…
«Κάνω τις πέτρες να βογκούν, τις κοπελιές να λιώνουν»!...
«Χρρ, Μνημ…, χρρ, Μνημ-Μνημ…, βζζζ»…
«Ω», αναφώνησε ο Τσίπρας! «Είπες, μ…νί μ’; Άκουσα καλά; Τι ευτυχία!... Θα το γιάνω εγώ το μ…νί μ’»!...
«Μνημόνιο!... Είπα, Μνημόνιοοο!!! Χρρ, βζζζ»…
«Καλά, ντε!... Δε σε βρίσαμε κιόλας! Απορώ, βρε μωρό μου, πώς μπορείς, ενώ κοιμάσαι, να θυμώνεις ταυτόχρονα»!

Ο Τσίπρας, με μια απότομη κίνηση, γύρισε απ’ την άλλη τραβώντας μαζί του και τις κουβέρτες κι η Ευγενία έμεινε ξαφνικά γυμνή, τσίτσιδη, πάνω στο στρώμα… Μόλις που πρόλαβε να κρύψει το πρόσωπό της με το μαξιλάρι, πριν ο Τσίπρας, με μια δεύτερη απότομη κίνηση, ξαναγυρίσει προς τη μεριά της, δίχως να την ξανασκεπάσει…

«Ω! Γυναικούλα μου», έκανε έκπληκτος ο Έλληνας πρωθυπουργός, «πώς μεγάλωσαν έτσι τα μπιπ-μπιπ σου»;
«Για να σε ευχαριστήσω καλύτερα, αντρούλη μου», μούγκρισε η Ευγενία κάνοντας τη φωνή της Μπέτυς.
«Και, ω! Γυναικούλα μου, πώς αυγάτεψε έτσι το μπιπ-μπιπ σου»; (Το πρώτο μπιπ-μπιπ ήταν στον πληθυντικό, το δεύτερο στον ενικό. Ενικός, ο αριθμός γραμματολογικά, να εξηγούμαστε. Όχι το Enikos.gr του Νίκου Χατζηνικολάου, του φίλου μας)…
«Για να απορροφήσω την σκέψη σου καλύτερα, αντρούλη μου»…
«Και, και, ω! Γυναικούλα μου, πώς στρογγύλεψε έτσι το μπιπαράκι σου»;
«Για να καταλαμβάνω μεγαλύτερη επιφάνεια όταν κάθομαι πάνω σου, αντρούλη μου»…

Όπως όλοι οι αναγνώστες του ιστολογίου μας καταλαβαίνουν πολύ καλά (γιατί οι αναγνώστες του ιστολογίου μας δεν τρώνε κουτόχορτο), αν δεν προλάβαινε η Μπέτυ, ακριβώς εκείνη την στιγμή, να μπουκάρει μέσα σαν τη Σαπφώ Νοταρά σε μια αθάνατη ελληνική ταινία του Φίνου, το γεγονός θα είχε με πάθος συντελεστεί και θα ήταν με πάθος συντελεσμένο! Η Μπέτυ μόλις που πρόλαβε, κυριολεκτικά στο τσακ, πιάνοντας την Ευγενία από τα μαλλιά και πετώντας την έξω, στον κήπο του Μεγάρου Μαξίμου, όπου όλη τη σημερινή μέρα παριστάνει τη γυμνή Αφροδίτη, μένοντας νηστική, διψασμένη και ακίνητη εντελώς…

comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B