Ads



18 Δεκεμβρίου 2018

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΜΑΡΕΕΒΑ ΣΕ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ


Γράφει ο Παναγιώτης Τουμάσης

Ιστορία Πρώτη: ΣΤΟ ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ

Ξημερώματα Τρίτης, η Μαρέεβα Μητσοτάκη στροβοξυπνά! «Ξύπνα, Κυριάκο, Κυρακούλη μου, να πάμε στο Εκπτωτικό Χωριό»!
«Μπλουμπ, μπλουμπ», μπουρμπουλήθρες ύπνου βγάζει ο Κυριάκος. «Άσε με, ρε γυναίκα, που σε παντρεύτηκα με θρησκευτικό γάμο! Άσε με να κοιμηθώ, δεν θέλω να ξυπνήσω»!...
«Τσίπρας»!... Τσίριξε μ’ όλη της τη δύναμη η Μαρέεβα.
«Τσίπρας!... Παναγία μου»!... Ο Κυριάκος πετάχτηκε έντρομος (και τσίτσιδος) από το κρεβάτι. Διότι, η λέξη «Τσίπρας» για τον Κυριάκο, είναι όπως η λέξη «Λύκος» για τον βοσκό!...
Ο Κυριάκος πήγε νίφτηκε, έκανε το πιπί του και κάθισε στο τραπέζι για να πάρουνε πρωινό.
«Τι πρωινό έχουμε σήμερα»; Ρώτησε ο Κυριάκος.
«Καμμένο ψωμί κρασοβρεξιά με Μπουτάρη. Α, και τον Τέρενς Κουικάρα του Νέσκουικ, να ρίξεις στο γάλα σου»...
«Γυναίκα, θα με παχύνεις, το ξέρεις»;
«Το ξέρω, Κούλη μου, το ξέρω»...
«Και, δε μού λες, αγαπούλα μου, αυτό με το ...Εκπτωτικό Χωριό, πώς σού ήρθε; Αφού εμείς στην Αθήνα κατοικούμε. Γιατί, δεν έλεγες, φερειπείν, να πάμε στο Mall, στο Μαρούσι; Έχω ψηφοφόρους εκεί, το ξέχασες»;
«Α, το Mall... Πολύ μπανάλ! Στο Εκπτωτικό Χωριό να πάμε, εκεί δεν μας ξέρει κανείς, να κάνουμε και αγκαλίτσες, να σού ψωνίσω και κανένα σωβρακάκι, να μη μού τριγυρνάς έτσι ξεβράκωτος μέσα στο σπίτι»!
«Ξεβράκωτος μέσα στο σπίτι, αλλά έξω είμαι τζι-τζι, δεν μπορείς να πεις... Φοράω και γραβάτα»!...
Η πολυτελής Μερσεντές καταφθάνει κι ο οδηγός, ντυμένος Άγιος Βασίλης, κορνάρει να κατεβούνε. Πρώτη κατεβαίνει η Μαρέεβα. «Καλέ, πώς ντύθηκες εσύ»; Ρωτάει τον οδηγό.
«Ντύθηκα Γερο-Βασίλης, κυρία Μητσοτάκη μου»...
«Τι;», έκανε όλο φρίκη ο Κυριάκος που ερχότανε κι αυτός φορτωμένος την τσάντα και τη γούνα της γυναίκας του. «Γεροβασίλη, είπες»;
«Γερο-Βασίλης», διόρθωσε ο οδηγός. «Δεν με λένε Όλγα. Βλέπεις πουθενά, αρχηγέ μου, κανένα καρτελάκι να γράφει “Όλγα”»; Πρόφερε τη λέξη «Όλγα», σαν να πρόκειται για τη λέξη «Μακάκας»...
Σε όλη τη διαδρομή προς το Εκπτωτικό Χωριό, ο οδηγός βογκούσε. «Γιατί βογκάς, καλέ»; Ρώτησε η Μαρέεβα στη δεξιά μεριά στο πίσω κάθισμα. «Αχ, αχ! Γιατί είμαι γέρος»...
«Μην τού μιλάς», ψιθύρισε ο Κυριάκος, στ’ αριστερά της. «Πήρε τον ρόλο του Γερο-Βασίλη, στα σοβαρά. Μόλις επιστρέψουμε, θα τον απολύσω»...
«Ναι, ναι», χασκογέλασε εκείνη.
Στο Εκπτωτικό Χωριό, το μαγαζί με τα εσώρουχα ήταν αποκλεισμένο από δυνάμεις του Ρωσικού Στρατού. Στο στήθος των στρατιωτών μια στρογγυλή κονκάρδα απεικόνιζε δύο Καλάσνικοφ σταυρωτά και τη μουσούδα του Πούτιν στο κέντρο! «Πέραστε, κύριε Μητσοτάκη μας. Από εδώ, κύριε Μητσοτάκη μας...», έκαναν οι στρατιώτες. Ο Αξιωματικός, μπροστά στην είσοδο σήμανε Προσοχή»!... «Ντόμπρε Ούτρα, κύριε Μητσοτάκης μας», είπε ο Αξιωματικός.
«Εχμ, ένα εσώρουχο ήρθα να αγοράσω»...
«Πανιμάγιο! Το ξέρω. Όλα τα ξέρουμε εμείς! Εμείς έχουμε αναλάβει να σας βοηθήσουμε και στην προεκλογική σας εκστρατεία! Ζήτω η Μαρέεβα! Ζήτω εμείς»!...
«Μα, πώς θα με βοηθήσετε; Τεχνογνωσία έχετε»;
«Ντα! Αμέ, με τον Τραμπ εξασκηθήκαμε, με σας ...ξεσκιστήκαμε»!
«Μπράβο, παιδιά»... Ο Κυριάκος πέρασε στα ενδότερα...
Το πρώτο βρακί που τού έδειξε η πωλήτρια, ήταν πολύ μεγάλο.
«Πιο μικρό, παρακαλώ. Δεν έχει τόσα προσόντα το μανάρι μου».
Το δεύτερο βρακί ήταν μικρότερο, αλλά η Μαρέεβα διαφώνησε πάλι.
«Ακόμα πιο μικρό, παρακαλώ. Δεν έχει καν τόσα προσόντα το μανάρι μου».
Το τρίτο βρακί ήταν υπερτέλειο. Το πήρανε. Επίσης, η Μαρέεβα ψώνισε και μια δαχτυλήθρα ραψίματος. «Θέλετε σακούλα»; Ρώτησε η πωλήτρια.
«Όχι, καλέ. Θα βάλω το βρακί μέσα στη δαχτυλήθρα και είναι οκέυ», απάντησε η Μαρέεβα. Έβγαλε ένα πεντακοσάρικο και πλήρωσε. «Τα ρέστα δικά σου, κορίτσι μου».
«Σπασίμπα», την ευχαρίστησε η πωλήτρια...

ΤΕΛΟΣ Πρώτης Ιστορίας

comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B