Ads



28 Μαΐου 2010

Πρωθυπουργός εκάλεσε την Άννα στο Μαξίμου


Το μάθατε τι έγινε στο χώρο της Παιδείας;
Η φημισμένη Υπουργός και ξακουστή Αννούλα,
λένε πως παχυλούς μισθούς μοιράζει σε Συμβούλους
και τα ταμεία αδειάζουνε απ’ τα λεφτά του ΕΣΠΑ.
Το άκουσε ο Πρωθυπουργός, φούσκωσαν τα νερά του
και την Αννούλα κάλεσε στο Μέγαρο εσπευσμένα.
Αμήχανος στριφογυρνά, δεν θέλει να πιστέψει
και με θυμό τρεμάμενος, κραυγάζοντας της λέει:

--- Άννα μου, βρήκες τον καιρό, βρήκες κι εσύ το μήνα,
με τέτοιο περιστατικό θόρυβο για να κάνεις;
Αφού κακό μας έκανε η Άντζελα Γκερέκου
και δύσκολα, με το στανιό, γλυτώσαμε την Τζάκρη;
--- Ψέματα λένε πρόεδρε, σπιούνοι, συκοφάντες,
για να σκαρώσουν σκάνδαλο, όπως με τις κουρτίνες.
Εξ άλλου τούτα τα λεφτά είναι απ' την Ευρώπη
κι εμείς αδρά πληρώνουμε, όσους για μας δουλεύουν.
--- Τι λες Αννούλα μου γλυκιά, έλα στα συγκαλά σου,
άμα το μάθει η Τρόικα στα τάρταρα θα πάμε,
η Μέρκελ μ’ ευχαρίστηση θηλιά θα μας περάσει,
και θα βουίξουν τύμπανα σε όλη την Ευρώπη.
--- Άρχοντα, πήγα για καλό της έρμης της Παιδείας
και είπα με τα χέρια μου να βάλω λιθαράκι,
σ’ αυτό το οικοδόμημα που είναι στοιχειωμένο,
κι αν το κατώφλι του διαβείς, ασπρίζουν τα μαλλιά σου.
Αφού ο Άρης πήγε νιός και βγήκε γερασμένος,
παρόλο ότι έβαφε τα στρογγυλά του μάτια.
Θυμήσου τον Γεράσιμο, την άτυχη Γιαννάκου
και τόσους άλλους Υπουργούς, εκτός της αφεντιά σου.
--- Καλά τα λες Αννούλα μου, σοφά μου τ’ αραδιάζεις,
μα βλέπω τα μαλλάκια σου, μαύρα και γυαλισμένα,
τα βελουδένια μάγουλα στο φως λαμποκοπούνε,
που φαίνεται ότι εκεί, σε πιάνεται το κλίμα.
--- Πρόεδρε είμαι ακούραστη, νυχθημερόν δουλεύω
και την υγειά μου την χρωστώ, στον κρόκο της Κοζάνης,
που τέτοιο μαγικό φυτό δεν έχει η οικουμένη,
κι αν θέλεις ν’ ανανεωθείς, πεσκέσι να σου φέρω.
--- Άννα κουβέντα άλλαξε, μη φεύγεις απ’ το θέμα
και κοίταξε το θόρυβο να τον καταλαγιάσεις,
με διαψεύσεις διαρκώς σε όλα τα κανάλια
γιατί διαφορετικά, χείμαρρος θα σε πάρει.

Χαιρέτισε τον Πρόεδρο, γλυκά χαμογελώντας,
καθησυχάζοντας αυτόν, πως όλα είναι φήμες,
κι ευτυχισμένη γύρισε πίσω στο Υπουργείο,
στο θρόνο της την άραξε, κι ας είναι στοιχειωμένος.

Θάνος
comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B