Ads



31 Ιουλίου 2011

Συνάντηση Παπαγιάννη-Τρέμη, στου Jimmy's στη Βαλαωρίτου


(Ένα φανταστικό σενάριο)

Σήμερα που ’ναι Κυριακή, κίνησε η Όλγα Τρέμη,
τον Παπαγιάννη για να βρει, χωρίς ποσώς να τρέμει,
δεν πά’ να γράφει ο Καρτερός πως τρέμει από τα νεύρα,
αυτή ’ναι καθαρόαιμο φαρί και μαύρη ζέβρα!

Ο Παπαγιάννης καρτερεί τον Καρτερό στου Jimmy’s,
που πήγαινε τη Μοσχολιού για καφεδάκι ο Μίμης,
μ’ αντί να σκάσει ο Καρτερός μύτη στο τραπεζάκι,
η Τρέμη παρουσιάζεται με σέξι συνολάκι!

«Βρε, βρε, καλώς την Όλγα μας», «Γιάννη μου, τι μού κάνεις;»,
πίσω της, ένας Κρητικός φωνάζει: «Θα ’ποθάνεις!»,
μα Κρητικός είν’, ας λαλεί κι ό,τι γουστάρει ας λέγει,
σιγά, σωματοφύλακες, η Τρέμη που διαλέγει!

Πήραν κεράσι παγωτό και δυο καράφες ούζο,
«με σένα, Τρέμη κούκλα μου, μ’ αρέσει να τα τσούζω»
«Γιάννη, πού τον θυμήθηκες τον Καρτερό, το φίλο,
αυτόν τον διώχνουν έντυπα που δεν πουλάνε φύλλο»!

«Ολγάκι μου, τον ξέθαψα τώρα που μ’ έχουν άχτι,
τ’ αφεντικά του Channel σου, που να γινούνε στάχτη,
γυρεύω κείμενα να βρω να γράφουν για το Mega
και να το τσουρουφλίζουνε σαν καπνισμένη ρέγκα»!

«Εμένανε, λυπήσου με, Γιάννη, μη μού θυμώνεις,
τα βράδια ειδήσεις εκφωνώ, εν αμαρτίαις και πόνοις,
τις μέρες μένω μόνη μου, δάκρυα η ψυχή μου στάει,
μού πήρε η Στάη τον γκόμενο κι ακόμα τον χρωστάει»!...

comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B