Ads



15 Αυγούστου 2011

Χρόνια Πολλά!


Ξύνω την πένα μου για σήμερα,
από δυο-τρεις μερούλες πίσω,
είναι της Παναγιάς ανήμερα
κι ευχές γουστάρω να σκορπίσω.
Εγώ δεν είμαι πια παλιόπαιδο,
να σατιρίζω τους ανθρώπους
και στην Κεφαλονιά έχω οικόπεδο,
απ’ του πατέρα μου τους κόπους!

Όλα τα πράγματα τα εφήμερα,
σήμερα θα τ’ αποσιωπήσω,
πρώτη φορά μιλώντας ήμερα,
πως έχω «φτιάξει», να σας πείσω.
Βαρέθηκα τον Τσοχατζόπουλο,
τον Βενιζέλο, τον Τσουκάτο,
αυτοί να τρώνε το κοτόπουλο
κι εγώ να μένω μ’ άδειο πιάτο!

Τι κι αν μού κάνουνε τα τριήμερα,
σήμερα θα τους αγαπήσω,
είν’ η πολιτική μια χίμαιρα,
κόλλυβα φέρτε να «χτυπήσω».
Στα εννιάμερα και τα σαράντα μου,
μεταναστεύω Γερμανία
κι αντί τον Γιώργο και την Άντα μου,
θα ’χω την Μέρκελ – τι ειρωνεία!

Χρόνια πολλά λοιπόν για σήμερα
κι ότι θα ζήσουμε, ας ελπίσω,
είναι της Παναγιάς ανήμερα,
την όψη μου θα καλλωπίσω.
Θα βγω πεζός ως το παγκάκι μου
και θα κοιτάζω τους ανθρώπους,
μού φάγανε το οικοπεδάκι μου,
εις του πατέρα μου τους τόπους.

comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B