Ads



25 Ιανουαρίου 2012

Το λαμπερό πετράδι σου


Το λαμπερό πετράδι σου,
Γιάννα μου, Γιαννούλα μου,
βαλαντωμένο μ’ έχει, πω-πω-πω,
βαλαντωμένο μ’ έχει, σ’ αγαπώ
κι ετοιμάσου να στο πω…

Το δυο χιλιάδες τέσσερα,
Γιάννα μου, Γιαννούλα μου,
το φόραγες, να σε χαρώ,
στο δαχτυλάκι το μικρό,
γιατί το Κόμμα ήταν δεξιό…

Το δυο χιλιάδες δώδεκα,
Γιάννα μου, Γιαννούλα μου,
το ’βαλες στο παράμικρο,
το δάχτυλο το πιο χοντρό,
μα στο ίδιο χέρι το δεξιό…

Ραγκούσης να το προσκυνά,
Γιάννα μου, Γιαννούλα μου,
Παπούλιας να τ’ ορέγεται,
που για την Μέρκελ – λέγεται –
από το μίσος φλέγεται…

Βγες πάλι στην πολιτική,
Γιάννα μου, Γιαννούλα μου,
με τον Αντώνη Σαμαρά,
να τραγουδάμε, τρα-λα-ρα,
για σε, για σένα με χαρά…

comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B