Γράφει ο Λάκης Γκολάκης
Με τον Καρνέζη κάτω απ’ τα δοκάρια,
θα τους συντρίψουν τους Λιθουανούς,
της Εθνικάρας μας τα παλικάρια,
με δυο γκολάρες που δε βάζει ο νους!...
Η μια γκολάρα θα ’ν’ απ’ τον Φορτούνη,
να φουρτουνιάσουνε κανονικά
κι η δεύτερη – πού ’σαι, βρε Καραγκούνη; –
θα ’ν’ αυτογκόλ στα σκέλια τους, γλυκά!...
Ο Γκέκας με τον Αθανασιάδη,
θα μπερδευτούν στης κάπνας τον μπουχό
και στον ΟΠΑΠ γεμάτοι θα ’ν’ οι κάδοι,
με τα δελτία που παίζουν over! Χο!...
Κυριάκος Παπαδόπουλος και Τζιόλης,
θα κάνουν πράγματα ζογκλερικά
κι ο Κατσουράνης θα γλιτώσει μόλις,
την κόκκινη!... Ιησούς Χριστός νικά!...
Έτσι, μ’ αυτή τη δεύτερη την νίκη,
οι Βραζιλιάνες θα τους καρτεράν,
τους παίχτες μας απ’ τη Θεσσαλονίκη
ως τον αστερισμό του Αλτεμπαράν!...
Ζητώ ταπεινά συγνώμη που άργησα σήμερα να γράψω το ποίημα, αλλά εδώ στο Καραϊσκάκη που βρίσκομαι, με φάγανε τα κουνούπια! Τώρα βάζω οινοπνευματάκι στα τσιμπήματα και σε λίγο θα έχετε και την πρώτη ανταπόκριση live…
Πείτε στον αφεντικό μου, να μη με απολύσει!







