Για όλα τα συλλαλητήρια ακούσαμε στα δελτία ειδήσεων των καναλιών της Ε.Ρ.Τ. Για την ψυχική υγεία όμως, όχι.
Και να πει κανείς ότι οι εργαζόμενοι αυτού του κλάδου δεν πραγματοποίησαν μεγαλειώδη πορεία και συλλαλητήριο έξω από το Υπουργείο Υγείας, σήμερα το μεσημέρι! Ή ότι η ψυχική περίθαλψη δεν χρειάζεται στην κοινωνία μας.
Επιφυλασσόμαστε για εκτενές άρθρο, ώστε να καταδειχτεί η σπουδαιότητα του έργου αυτών των ανθρώπων, που μένουν ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ από τον Απρίλιο.







