Ads



13 Σεπτεμβρίου 2012

Τα κρατικά κανάλια ξεχνούν την Ψυχική Υγεία


Για όλα τα συλλαλητήρια ακούσαμε στα δελτία ειδήσεων των καναλιών της Ε.Ρ.Τ. Για την ψυχική υγεία όμως, όχι.

Και να πει κανείς ότι οι εργαζόμενοι αυτού του κλάδου δεν πραγματοποίησαν μεγαλειώδη πορεία και συλλαλητήριο έξω από το Υπουργείο Υγείας, σήμερα το μεσημέρι! Ή ότι η ψυχική περίθαλψη δεν χρειάζεται στην κοινωνία μας.

Επιφυλασσόμαστε για εκτενές άρθρο, ώστε να καταδειχτεί η σπουδαιότητα του έργου αυτών των ανθρώπων, που μένουν ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ από τον Απρίλιο.

Get our toolbar!
comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B