Ads



13 Οκτωβρίου 2012

Μια βραδιά στο θεατράκι


Γράφει ο Τάκης Ξαπλαρής

ΜΕΡΟΣ Α΄

Βραδάκι, η καλύτερη ώρα του εικοσιτετραώρου! Βραδάκι, η καλύτερη στιγμή της ζωής! Βραδάκι, πίνω τσάι κι όχι καφεδάκι! Βραδάκι, α! Θα γράψω για το «Πολιτική Σάτιρα!», ώστε το πρωί να ρίξω κάτι ξάπλες!... Μα, κάτι ξάπλεεες!!!

«Τζουτζούκο μου»;

Ωχ, τι ’ναι πάλι; Τι θέλει η Σούλα (η νόμιμη γυναίκα μου) και με διακόπτει πάνω στο φόρτε της έμπνευσής μου; Τι θέλει η Σούλα (η νόμιμη καταδίκη μου) και δεν με αφήνει να γράψω την υπέροχη δημιουργία μου; Τι θέλει; Τι; Τι;

«Τι θέλεις, μωρή»; (Ούρλιαξα).
«Μαμάαα»!... (Τρόμαξε).
«Καλά, ντε! Μην τρομάζεις»!
«Τρόμαξααα»!...

Πράγματι, έτρεμε σύγκορμη σαν το ψάρι έξω απ’ το νερό! Παρότι φορούσε την καλή της τη γούνα, τα χρυσά της τα βραχιόλια, τα σκουλαρίκια της τα εμπριμέ, τα μαλλιά της τα κομοδινί!...

«Σούλα μου, για πού ετοιμάστηκες»;
«Για το θέατρο, καλέ! Για το θέατρο! Έχει μια παράσταση στο “Χυτήριο” που θέλω να πάμε να τη δούμεεε». (Τράβηξε την κατάληξη σε παρακλητικό τόνο).
«Απόψε»;
«Εμ, πότε; Αύριο; Αύριο, μπορεί να μην υπάρχει αύριο»!
«Τι ’ν’ αυτά που λες, βρε Σούλα μου! Ασφαλώς και θα υπάρχει αύριο, αύριο»!...
«Μπα, μην το λες! Μην το λες»!...

Αριβεντέρτσι Ρόμα (το γνωστό άσμα). Σηκώθηκα από το γραφείο μου. Πάει η έμπνευση, φτερούγισε μακριά. Πήγα στην ντουλάπα και έβγαλα το φράκο μου…

«Φράκο θα φορέσεις»;
«Ναι», είπα καθώς έβγαζα τις πυτζάμες κι έμεινα τσίτσιδος μπροστά της.
«Αδυνάτισες, τζουτζούκο μου»…
«Είναι τα καλά φαγιά που με ταΐζεις»…
«Α, μη διαμαρτύρεσαι! Εμείς τρώμε ουράνια τροφή»…
«Ουράνια τροφή»; (Απόρησα).
«Εμ; Μ’ αυτή την κρίση, μόνο να προσεύχεσαι σού απομένει»…

Εκείνη ακριβώς τη στιγμή παρατήρησα ότι από το μπούστο της (το στήθος της καλέ) προεξείχε ένα εικόνισμα.

«Σούλα; Πήρες το εικόνισμα μαζί»;
«Το εικονοστάσι ολόκληρο πήρα», απάντησε αυτή κι άνοιξε – σαν τους επιδειξίες – διάπλατη τη γούνα της για να δω ολόκληρο το εικονοστάσι! Μέχρι και το αργυρό θυμιατό του παππού της του παπά που φυλάμε κειμήλιο κρεμόταν μπροστά στο …τέλος πάντων της!
«Μα, τι θα τα κάνουμε όλα αυτά»;
«Θα δεις… Θα δεις…».

ΤΕΛΟΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ (η συνέχεια σε λίγο)

Get our toolbar!
comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B