Ads



9 Σεπτεμβρίου 2015

Το Debate των πολιτικών Αρχηγών


Απόψε στο μεγάλο Debate των Αρχηγών θα παρεβρίσκεται και ο Ζοχάδας Παν! Θα μπουκάρει μέσα στο στούντιο μεσούσης της συνέντευξης και θα τους καταλάβει όλους εξ απίνης!...

«Επ! Τι θέλεις εδώ, Ζοχάδα Παν»; Θα ρωτήσει ξαφνιασμένος ο συντονιστής δημοσιογράφος της Ε.Ρ.Τ., Πάνος Χαρίτος.
«Ξέρεις πολύ καλά τι θέλω», θα απαντήσει ζοχαδιασμένος ο Ζοχάδας Παν. «Και πρόσεξε, κακομοίρη μου, μη μού κολλάς γιατί από εμένα θα το ’βρεις»…

Ο Πάνος Χαρίτος θα ζαρώσει φοβισμένος στο κάθισμά του. Μετά τη λήξη του επεισοδίου θα δηλώσει πως δεν αντέδρασε επειδή νόμισε ότι κοιμάται και απλά βλέπει ένα κακό όνειρο… Χαριτωμενιές!...

«Κο-κο-κόοο», θα κακαρίσει σαν κότα η Φώφη Γενηματά, πρώτη στο δρόμο του μασκοφόρου εκδικητή. «Έλα εδώ, μωρή κότα», θα κράξει εκείνος και θα την αρπάξει από τον λαιμό.
«Μη! Τη θέλω τη ζωούλα μου», θα εκλιπαρήσει η Φώφη.
«Αυτό να το σκεφτόσουνα πιο πριν», θα βρυχηθεί ο Ζοχάδας και το σουβλί του θα τής χώσει στο στόμα και πάπαλα το πουλερικό…

«Εγώ είμαι ο Πάνος Καμμένος, αν τολμήσεις να με αγγίξεις, θα εκδικηθεί για λογαριασμό μου ο Τέρενς Κουίκ», θα φωνάξει απειλητικά ο επόμενος πολιτικός Αρχηγός, ήδη σηκωμένος από τη θέση του αλλά μη βρίσκοντας – όπως και οι υπόλοιποι – πουθενά μια πόρτα, ένα παράθυρο, για να το σκάσει… Της μοναδικής εξόδου, άλλωστε, θα παρεμβάλλεται με τον επιβλητικό του όγκο ο Ζοχάδας!

«Ώστε, εσύ, είσαι ο Πάνος Καμμένος, πουλάκι μου»; Θα ειρωνευτεί ο Ζοχάδας. «Με τις κρουαζιέρες σου στο Αιγαίο; Με τις υπερπτήσεις σου στα Ίμια; Με το ωραίο σου γραφείο στο Πεντάγωνο; Με την όμορφη γυναικούλα που σήμερα θα χηρέψει»; Και λέγοντας αυτά, θα τον πιάσει από τα πόδια και θα τον κρεμάσει ανάποδα σαν σαρδέλα.

«Παίρνουμε μια σαρδελίτσα, εεε, Παναγιωτούλα… Την καθαρίζουμε… Τής ρίχνουμε λάδι… Τής ρίχνουμε ξύδι… Κι ύστερα, τής κόβουμε το κεφαλάκι»… Καπούτ κι ο Καμμένος. Τώρα σειρά έχει ο Θεοδωράκης…

«Εχμ, μήπως έχετε καμιά συγγένεια με τον Μίκη τον Θεοδωράκη, τον γνωστό μουσικοσυνθέτη»; Θα ρωτήσει ο Ζοχάδας Παν τον κατουρημένο Σταύρο Θεοδωράκη. «Ο-οοο-όχι», θα τραυλίσει ο τελευταίος. Με συνοπτικές διαδικασίες, ο Ζοχάδας Παν, θα τον καρατομήσει. «Γιατί τον καρατόμησες»; Θα ψελλίσει δειλά ο Πάνος Χαρίτος, εντελώς σιωπηλός και αμέτοχος μέχρι εκείνη την ώρα. «Τον καρατόμησα γιατί έδωσε τη λάθος απάντηση». θα αποκριθεί ο Ζοχάδας Παν…

«Εγώ είμαι εναντίον του Μνημονίου», θα νιαουρίσει από τη γωνία του τραπεζιού ο Παναγιώτης Λαφαζάνης με καταϊδρωμένα τα γυαλάκια του, αυτά που τον κάνουνε να μοιάζει με κουκουβάγια… «Ασφαλώς και δε θα με πειράξεις εμένα, συνωνόματε, Ζοχάδα Παν. Έτσι δεν είναι»;

«Χα, χα, χα», θα γελάσει τρανταχτά ο Ζοχάδας Παν. «Εγώ δεν ήρθα εδώ για να μην πειράξω κάποιον!... Όλους σας θα σας πειράξω, κανονικά. Αλλά, λόγω του ότι εσύ είσαι αντιμνημονιακός και οπαδός της δραχμής, σού δίνω την ευκαιρία να εξαγοράσεις την ποινή σου έναντι διακοσίων μεταλλικών δραχμών»…
«Μα… Δεν έχω!... Πού να τις βρω τις διακόσιες μεταλλικές δραχμές, άνθρωπ… εεε εκδικητή μου; Αφού το Νομισματοκοπείο είναι κλειστό»…
«Κλειστό το Νομισματοκοπείο; Είναι ποτέ δυνατόν; Νόμιζα ότι πήρες ο ίδιος ταξί για να πας εκεί να το ανοίξεις»…
«Πήρα ταξί, ναι όντως πήρα ταξί, μα όταν έφτασα εκεί, ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΟΙΓΑΝΕ»!
«Ώστε δεν σού ανοίγανε, ε»; Χρατς, ποπ-ποπ-ποπ, πάει και το κεφαλάκι του Λαφαζάνη, χοροπηδάει στο πάτωμα σαν να ’ναι τόπι…

«Και τώρα, οι τρεις μας»!... Θα αναφωνήσει ανακουφισμένος ο Ζοχάδας Παν. «Ξεμπέρδεψα με τους μικρούς, ήρθε η στιγμή να ξεμπερδέψω και με τους μεγάλους».
«Μεγάλο είναι το μάτι σου», θα τσιρίξει ο Τσίπρας.
«Μεγάλο είναι το γινάτι σου», θα συμπληρώσει ο Μεϊμαράκης.
«Μεγάλο είναι το μπιπ-μπιπ σου», θα ολοκληρώσει την καταστροφή ο Χαρίτος, αλλά τούτον εδώ, πια, κανένας δεν θα τον ακούει…

Δυο πανέμορφες cheerleaders, οι οποίες θα έχουν καταφθάσει στο ραδιομέγαρο της Ε.Ρ.Τ. κατευθείαν από τα γήπεδα του Eurobasket της Κροατίας, θα αποθέσουν με χάρη στα χέρια του Ζοχάδα Παν τη …Σούβλα!... Θα πρόκειται, δε, για την ίδια εκείνη σούβλα που πριν από χρόνια και καιρούς οι Τούρκοι χρησιμοποιήσανε για να σουβλίσουνε τον Αθανάσιο Διάκο αυτοπροσώπως!

«Μαμάαα», θα ουρλιάξει ο Τσίπρας…
«Μπαμπάαα», θα ουρλιάξει ο Μεϊμαράκης…
«Παππούουου», θα ουρλιάξει, χωρίς πάντως να προορίζεται γι’ αυτόν, ο Χαρίτος…

«Την βλέπετε την Σούβλα; Την βλέπετε»; Θα κάνει επισείων ένας τελείως πλέον εκτός εαυτού Ζοχάδας Παν. «Προλαβαίνω, δεν προλαβαίνω να τη χώσω στα σκέλια σας»…
«Τι εννοείς με τη φράση, “προλαβαίνω, δεν προλαβαίνω”»; Θα ρωτήσει ο Χαρίτος.
«Εννοώ, αγαπητέ μου, ότι ξημέρωσε»…
«Ε, και»;
«Ξημέρωσε και θα ξυπνήσω… Κι άμα ξυπνήσω, θα ατενίσω την πραγματικότητα και θα καταλάβω ο καψερός ότι τελικά κανέναν από εσάς δεν σούβλισα, κανέναν δεν καρατόμησα, όλοι είστε ζωντανοί μπροστά μου σαν εφιάλτες και, το χειρότερο απ’ όλα, όσο προχωρεί ο καιρός, αρχίζει να μού περνάει και η Ζοχάδα. Σας συνηθίζω, δυστυχώς. Τούτο, μάλιστα, το τελευταίο είναι και το πιο επικίνδυνο απ’ όλααα»…

Μπου, χου, χου…

Get our toolbar!
comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B