Ads



25 Οκτωβρίου 2015

ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ – Κάθε Κυριακή και μια νέα αυτοτελής ιστορία


Γράφει ο Παναγιώτης Θ. Τουμάσης

ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 1: Ο Τσίπρας, η Δρακουλέσκου και οι άλλες…

«Μμμ, ξημέρωσε»… Ο Αλέξης Τσίπρας τράβηξε τα κλινοσκεπάσματα που τού είχαν φύγει, για να ξανασκεπαστεί. «Κάνει ψύχρα σήμερα, αγάπη μου», μουρμούρισε στην επίσης αγουροξυπνημένη Μπέτυ, στο πλευρό του…

«Ναι, ναι, ψύχρα κάνει», συμφώνησε η Μπέτυ ισιώνοντας κι αυτή τα κλινοσκεπάσματα στη δική της μεριά. «Κοιμήθηκες καλά, Αλέξη μου»; Τον ρώτησε με τη βραχνή, αισθησιακή φωνή της…

«Καλά κοιμήθηκα, αλλά έβλεπα κάτι όνειρα! Μα κάτι όνειρα»!... Είπε, κάπως πιο ζωντανά, ο Αλέξης Τσίπρας.
«Τα βλέπω, αγόρι μου»…
«Τα βλέπεις;», απόρησε εκείνος.
«Εεε, εννοώ, τα πιάνω»!
«Πάρε το χέρι σου από εκεί», έκανε θυμωμένος εκείνος.
«Ω, μην το κάνεις θέμα… Πες μου, λοιπόν· ποιαν ονειρευόσουνα; Ή, μάλλον, άσε μη μου λες! Ξέρω ποιαν ονειρευόσουνα, ξέρω με ποιαν με απατούσες στον ύπνο σου».
«Ώστε ξέρεις, ε; Κι αν, δηλαδή, σού πω ότι ονειρευόμουνα εσένα; Θα το πιστέψεις»;
«Με τέτοια υπουργό παιδείας που έχουν οι Γάλλοι, ασφαλώς και δεν θα το πιστέψω, αγαπημένε μου»!...

Ο Αλέξης ανακάθησε στο κρεβάτι κι η Μπέτυ σε μια-δυο στιγμές έκανε το ίδιο. Το χέρι της, τώρα, χάιδευε τα μαύρα μαλλιά του.

«Αγάπη μου», ξεκίνησε να τής λέει…
«Αστειευόμουνα», τον έκοψε η Μπέτυ προσπαθώντας να απαλύνει κάπως την ταραχή που τού άναψε.
«Αγάπη μου», επέμεινε ο Έλληνας πρωθυπουργός, «δεν είναι αλήθεια ότι ονειρευόμουνα την υπουργό του Ολάντ»…
«Οκέυ…», ψιθύρισε με κρυμμένη την αμφιβολία στη χροιά της η Μπέτυ.
«Η υπουργός του Ολάντ… δε λέω… είναι γοητευτική, είναι κουκλάρα, είναι ό,τι τέλος πάντων είναι, γούστο της και καπέλο της…».
«…Και καπελαδούρα της».
«Ακριβώς! Αλλά, αγάπη μου, εγώ άλλην ονειρευόμουνα»!
«Άλλην!!!» (πάπαλα η Μπέτυ).
«Τη Δρακουλέσκου, ονειρευόμουνα! Τη θεογκόμενα του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου»…
«Μπααα; Και τι θέλεις να κάνω εγώ; Να σε συγχωρέσω»; Στρίγγλισε πραγματικά αναστατωμένη τώρα η Μπέτυ και έτοιμη να τον στραγγαλίσει στην κυριολεξία!
«Έλα, μην κάνεις έτσι… Με παρεξήγησες, νομίζω. Τη Δρακουλέσκου την έβλεπα, όχι ως ερωμένη μου, αλλά ως …Δράκουλα! Ως θηλυκή κόμισσα Δράκουλα, μπου-χου-χου» κι εδώ ο Αλέξης ξέσπασε σε τρομερούς λυγμούς κρύβοντας το πρόσωπό του μέσα στο τροφαντά στήθη της γυναικούλας του…

Πλέον, το πράγμα έπαιρνε διαφορετική τροπή. Η Μπέτυ αισθάνθηκε, με άφατη ομολογουμένως έκπληξη, πως ο αγαπημένος της σύζυγος έλεγε όντως την αλήθεια δίχως κανένα ίχνος ψεύδους στην προηγούμενη εξομολόγησή του. Συναισθάνθηκε τον καημό του, κατανόησε το φόβο και την αισχύνη του. Παρόλα τούτα, το «φαινόμενο του, εχμ, θερμοκηπίου» εξακολουθούσε να παραμένει ενεργό και πιο πολύ μάλιστα!

«Κι αυτό;… γιατί αυτό»;
«Για σένα, μωρό μου, για σένα!... Για τα μάτια σου, μόνο, κοριτσάρα μου»! Λες κι εξαφανίστηκε δια μαγείας η οδύνη του, ένας καινούργιος Τσίπρας ανέτειλε ξαφνικά στο κρεβάτι της Μπέτυς. Το σεξ ήταν ωραίο, γλυκό, όπως αρμόζει σε έναν Έλληνα πρωθυπουργό παγκόσμιου βεληνεκούς, ο οποίος έχει να επιδείξει περγαμηνές από το κοντινό Μπραχάμι μέχρι τη μακρινή Βενεζουέλα…

Get our toolbar!
comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B