Ads



30 Οκτωβρίου 2015

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ


Γράφει ο Παναγιώτης Θ. Τουμάσης

O Αλέξης Τσίπρας στη συνάντηση του με τον πρόεδρο της Βενεζουέλας Νικολάς Μαδούρο, στο περιθώριο της συνδιάσκεψης στην Νέα Υόρκη, βρήκε την ευκαιρία και τον ρωτά:

– Βρε Νικολά, πώς τα καταφέρνεις και η διακυβέρνηση σου είναι τόσο αποδοτική και επιτυχημένη; Δε μάς λες και μας ποιο είναι το μυστικό;
– Να σου πω, Αλέξη μου. Το μυστικό είναι να είσαι περιστοιχισμένος από έξυπνους ανθρώπους!

Ο Έλληνας πρωθυπουργός δείχνει προβληματισμένος και ζητά περισσότερες διευκρινίσεις.

– Μα, πώς θα ξέρω ότι οι άνθρωποί μου είναι πραγματικά έξυπνοι;
– Εύκολο. Θα τους κάνεις δύσκολες ερωτήσεις κρίσεως και θα αξιολογείς τις απαντήσεις τους.

Και ο πρόεδρος της Βενεζουέλας συνέχισε:

– Ο συχωρεμένος ο Ούγκο Τσάβες, του οποίου ήμουν το δεξί χέρι πριν τον διαδεχτώ στην εξουσία, μια μέρα, θέλοντας να δοκιμάσει την εξυπνάδα μου με ρώτησε το εξής: «Αγαπημένε μου Μαδούρο, αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν»; «Θα ήμουν εγώ», απάντησα χωρίς καθόλου να το σκεφτώ. Τότε ήταν που ο Τσάβες αποφάσισε ότι είμαι πραγματικά πολύ έξυπνος και με διόρισε αντικαταστάτη του…

Ο Αλέξης Τσίπρας επιστρέφει στην Ελλάδα και καλεί στο γραφείο του το δικό του δεξί χέρι, τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη.

– Δε μου λες ρε Γιάννη, αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν;

Ο Γιάννης Δραγασάκης κομπιάζει και απαντά:

– Πρόεδρε, να το ερευνήσουμε λίγο το θέμα και επανέρχομαι. Βγαίνει έξω ο Δραγασάκης, πάει βρίσκει τους συμβούλους του, τους ρωτά μα όλοι τους ήταν ανίκανοι να απαντήσουν. Στο διάδρομο συναντά βιαστική την Όλγα Γεροβασίλη και τη σταματά.

– Δε μου λες Όλγα, αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν;

– Εύκολο! Θα ήμουν εγώ, τού απαντά εκείνη. Τρέχει ο Δραγασάκης στο γραφείο του πρωθυπουργού, ανοίγει την πόρτα και τού λέει:

– Πρωθυπουργέ μου, σχετικά με εκείνο το πρόβλημα που μου θέσατε, βρήκα την απάντηση. Η απάντηση είναι η Όλγα Γεροβασίλη.

Τότε σηκώνεται έξαλλος ο Αλέξης Τσίπρας, πλησιάζει τον Γιάννη Δραγασάκη και με βροντερή φωνή τού λέει:

– Όχι ηλίθιε, η σωστή απάντηση είναι ο Νικολάς Μαδούρο!

Get our toolbar!
comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B