Ads



17 Μαΐου 2012

Το παρασκήνιο της επιστροφής Ντόρας στην Νέα Δημοκρατία (όλοι οι διάλογοι)


Ντριιιν!... Ντριιιν!... Ντριιιν!...

«Ορίστε; Λέγετε»;
«Ναι, της κυρα-Ντόρας, εκεί»;
«Η Ντόρα είμαι. Ποιος καλεί»;
«Καλεί η τύχη σου η καλή»!
«Δεν έχω εγώ τύχη καλή. Κακή και άραχλη έχω»…
«Όχι, πια»…
«Ναι και πάλι ναι… Δεν εκλέχτηκα… Ο μπαμπάς μου είναι ο Μητσοτάκης! Μπου-χου-χου… Αισθάνομαι τόσο δυστυχισμένη»!
«Μην κλαις, κακόμοιρο παιδί! Εγώ θα σε σώσω»…
«Σιγά που θα με σώσεις!... Μα, ποιος είσαι επιτέλους»;
«Ε, ο …Αντώνης! Ο Αντώνης είμαι»…
«Πήρες για να γελάσεις με τον πόνο μου, ε»;
«Όχι, όχι… Πήρα για να σού πω ότι σε θέλω πίσω στην Νέα Δημοκρατία»…
«Ελεημοσύνες, δεν δέχομαι»!
«Δεν είναι ελεημοσύνη! Χωρίς εσένα πάτωσα. Έλα λοιπόν για να σε σώσω, έλα λοιπόν για να με σώσεις»!
«Καλά. Ας κάνω πως σε πίστεψα… Πότε να έρθω»;
«Χτες!... Ακόμα εκεί είσαι»;

Και έτσι, η Ντόρα επέστρεψε στην Νέα Δημοκρατία…

comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η Πολιτική Σάτιρα στο F/B