Με τον τίτλο, «Τσίπρας: Να φιλοξενήσουμε Σύρους», διαβάζουμε την παρακάτω ειδηση στο Enikos.gr:
Την ανησυχία του για την κατάσταση στην Συρία εξέφρασε ο Αλέξης Τσίπρας στον Δημήτρη Αβραμόπουλο στην συνάντηση που είχαν χτες.
«Είχαμε την ευκαιρία με τον Υπουργό των Εξωτερικών να ανταλλάξουμε σκέψεις πάνω σε κρίσιμα ζητήματα», τόνισε ο πρόεδρος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και πρόσθεσε: «Του εκθέσαμε την ανησυχία μας για τις εξελίξεις στη Συρία και την ανθρωπιστική διάσταση που παίρνει η κρίση στην γειτονική αυτή χώρα, για το κύμα προσφύγων που αναπόφευκτα θα δημιουργηθεί και του ζητήσαμε να παρέμβει η χώρα μας, προκειμένου να υπάρξει βοήθεια από την Ε.Ε. για να διερευνηθεί η δυνατότητα φιλοξενίας από τη δική μας την πλευρά προσφύγων που θα πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα να επαναπατριστούν, όταν θα αντιμετωπιστεί η κρίση στην περιοχή».
Πηγή: Enikos.gr
ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ: Καταλαβαίνετε αυτό που καταλαβαίνουμε; Πολύ καλό παιδί ο Τσίπρας… Μπράβο του! Θα ήταν το καμάρι του πατέρα του, σίγουρα.







