Δουλειά δεν είχε ο Πάγκαλος, με τον Τζήμερο ασχολείται.
Προχτες, όλη μέρα, ανταλλάσσανε μηνύματα στο Twitter. Μπα, τρομάρα του! Είναι και φίλος μας, βρε παιδί μου. Μας διαβάζει συχνά... Έλα, βρε Θόδωρε, μια σατιρούλα κάνουμε. Μην το πάρεις βαριά!
Ο Πάγκαλος κι ο Τζήμερος
μαλώνουν σαν γαϊδάροι,
δεν είν’ κανείς τους ήμερος,
να φαγωθούν, μακάρι!... (Αμήν και πότε!)
Και «γαβ-γαβ-γαβ» κι «εξοχοτάτη»,
μοιάζουν κι οι δυο πολύ φευγάτοι!...
Ο Τζήμερος κι ο Πάγκαλος
μαλώνουν στο Twitter,
ο μεν το παίζει πάγκαλος,
ο δε Μερκελο-σίτερ!... (Εκ του baby-sitter!)
Και «γαβ-γαβ-γαβ» κι «εξοχοτάτη»,
μοιάζουν κι οι δυο πολύ φευγάτοι!...
Όλα τους τα προβλήματα,
τα ’χουν βεβαίως λύσει,
γνωρίζουν από …βλήματα!
Γνωρίζουν κι από κρίση!... (Αμέεε!)
Και «γαβ-γαβ-γαβ» κι «εξοχοτάτη»,
μοιάζουν κι οι δυο πολύ φευγάτοι!...
Εμ, όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα, Πάγκαλέ μας, ε; Παράτα τον, τον Τζήμερο και γλέντα το εφήμερο, λέμε εμείς!







